Golfbannan!

Red ut idag. Det var full fart som vanligt! Har hittat lite ny vägar, vilket är stora framsteg då vi inte har så mycket ridmöjligheter... Men det ligger en golfbana i närheten och en dela av den har lagts ner så vi red där lite! Vi hittade två små 'sjöar' som man kan bada i! Eller hur låter det kul! Vi ska rida dit snart igen för att utforska mer! Sen fick jag för mig att matcha idag! Ja, jag älskar lila på min skimmel! Till och med mitt sadelskydd är lila! Ska se om jag kanske ska börja matcha i fler färger? Har du en idé om en färg får ni gärna kommentera!

Kommentarer
Postat av: liiiiiiiiinnea

Jag tycker du kan matcha i grått och orange, det är jättefint!

2011-11-20 @ 19:32:16
Postat av: Petra

Blått, så du kan matcha schabraket med hjärtat. ^^

2011-11-22 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0