Lite om mig (Vikki)

Jag heter då Viktoria men kallas Vikki, är 14 år och bor också i Kristianstad.
Jag rider på Kristianstad Ridklubb (KRK), vilket jag har gjort i 8 år, jag har dock ingen egen häst. Men jag har ju min favorit, Sendis :)
Han älskar att hoppa, vilket jag också gör. Jag har startat några klubbtävlingar med honom, upp till 80cm. Och vi har blivit placerade någon gång. Förutom att rida så spelar jag fotboll, och har gjort det i 5 år. Och jag tycker även om att umgås med mina vänner såklart! :)

Kommentarer
Postat av: Eliin

Slår vad om att ni har massa besökare bara för jag länka den på min blogg (aaaaaaaaaaaaaaaa

hiihihihihi, <333333333333333333333333

2011-11-16 @ 16:01:41
URL: http://baraaeliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0