Longering

Longerade Lightan idag, det går framåt! Hon börjar förstå vad jag menar med mina kommando. Men hon har sina stunder då hon börjar galoppera utan jag har sagt något och vill inte sakta av.. Det är lite irriterande men vi jobbar på det! Men annars går det bra, hon har lättare att bära sig själv och det tar inte så långt tid innan hon hittar den balansen. Super! Sen 'lekte' vi lite i padocken, hon är som en lite hund som följer efter mig! Håller på att lära henne lite saker från marken och vi börjar med start, stop och att backa. Hon är otroligt snabblärd och uppmärksam. Sen lät jag henne springa av sig lite själv i padocken, alltid roande att se! /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0