Blood!!

Förlåt för suuper dålig uppdatering men här har ni dagen!
Hade tänkt rida lite barbacka idag, men när jag gick för att hämta Lightan i hagen ville hon gå. Jag
förstod lite varför, för det är så kalt nu så marken har blivit jätte hår! Innan var det jätte lerigt så det är stora hål i hela hagen nästan! Men tillslut när jag fått ut henne ur hagen sög jag att höger fram ben var helt blodig! Jag fick lite panik och skyndade mig in till mamma! Hela benet var rött, och i vanliga fall är benet grått! Men haltade inte, jo lite när man tog snäva svängar. Så vi började tvätt, och så visade sig att det inte var så allvarlig som vi trott! Hon hade bara, ska man kanske inte säga, men sken benet och knät var bara ytligt upp skrapad. Sen var hon lite blodig i ena näsborren, där vi hittade ett litet sår också. Så hon har antagligen ramlagt och skrapat benet och slagit i näsan. Så hon fick bli jätte ompysslad i dag, och såklart massa morötter! /Frida!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0